dinsdag 14 augustus 2018

Vakantie!

Mijn dochter heeft vakantie, dan heb ik ook vakantie! Die 14 uurtjes werk tellen we even niet mee.. Ik vind het heerlijk dat ze niet 5 dagen naar school hoeft of dat wij elke ochtend op tijd er uit moeten.

Officieel heb ik nog geen vakantie, maar het voelt wel een beetje zo.. 's morgens rust, niet de hele tijd op de klok hoeven kijken, doen waar we zin in hebben en dat alles op z'n tijd!

Zwemmen, naar de dierentuin, fietsen, gek doen, knutselen...heerlijk quality time samen!
En ja, dan is het huis maar even niet schoon en opgeruimd, vergeet ik belangrijke afspraken en zijn we af en toe een hele dag lui. Wat maakt het uit?! Even ontspannen, ontstressen en lekker genieten van mijn kinderen. Op deze leeftijd vinden ze mij nog leuk ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten