dinsdag 26 juni 2018

Ik ga op (school)reis en neem mee..

Mijn dochter gaat binnenkort voor het eerst op schoolreisje, dat vind mama spannender dan zij!

In de brief die wij meegekregen hebben van school staat in het kort dat ze geen eten, drinken of fruit mee hoeven nemen, dat is allemaal al geregeld. Zelfs kleren voor 'ongelukjes' wordt voor gezorgd, maar mij laten ze achter..

Geen tassen, geen snoepjes voor de busreis die ongeveer een halfuur duurt, overleefd ze dat wel? Het enige wat ik haar mee kan geven is een pakje zakdoeken en een dikke kus die ze misschien snel weer vergeet.

Mijn dochter zal een onvergetelijke dag tegemoet gaan, maar als moeder verlies je toch wel een beetje de controle als je niet mee mag en รณรณk nog eens niets mee hoeft te geven. Een onbewuste overwinning voor mezelf..



1 opmerking:

  1. Oei... dat is inderdaad wel even slikken. Lekker rustig natuurlijk, dat je nergens aan hoeft te denken maar ik ben ook zo'n moeder die graag goedgevulde rugzakjes mee geeft met pleisters etc... Hier geen schoolreisje dit jaar dus ik kan nog even oefenen in loslaten ๐Ÿ˜‰ Jij sterkte ๐Ÿ˜Š

    BeantwoordenVerwijderen